Fresh from the owner...

18 May 2016

~ WW #127 ~ Pipi bengkak.





Bangun tidur je tengok pipi bengkak bukan main lagi. Tapi semalam dia ada cakap sakit gigi. Azfar ni kalau sakit gigi mesti bengkak keesokkan harinya.

Kalau tak surut jugak esok, haruslah ke klinik. Sebabnya dia tak cakap sakit. Macam biasa² je benda tu. Risau jugak maknya ni. Sabar je la Azfar.

Minggu depan semua orang nak exams. Hopefully sempat sihat ye sayang.



p/s: ikutkan gayanya sihat 
je. tapi sebab kakaks cuti sempena sambutan hari guru, makanya dia pun cuti jugaklah sebab pipi bengkak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign