Fresh from the owner...

20 May 2016

Donut bukan untuk dimakan.


Ada yang berminat dengan donut comel ni. Sedap tau. Tapi bukan untuk dimakan. Sedap sangat kalau bawak tidur. Mimpikan donut berwarna-warni.

Okay, ini bantal sebenarnya. Nampak yummeh sangat. Kalau kita suka tengok, anak² apatah lagi. Boleh bagi sebagai hadiah jugak. Buntu nak beli apa kan?! Bagi je donut ni. Mesti happy punya.

Birthday ke lulus periksa pun boleh bagi. Token of appreciation sebab dah cuba untuk buat terbaik dalam exams. Takkan nak bagi gajet untuk anak², betul tak?! Hehe...

Harga pihak lain jual RM35 tanpa pos tau. Tapi hakak bagi RM28 je sekali dengan pos. Tak ada untung banyak ye. Sebab seronok ada bantal donut ni. Itu yang nak kongsi dengan uolls.

Bukan donut je ada. Bantal emoji dengan doraemon pun ado. Harga sama je. Pilih². Nak cuci mata pun boleh.





Kalau berminat boleh wassap/telegram iolls: 017-256 1005


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. Comelnya bantal..dh bisnes bantal pulak ye sekarang.semoga murah rezeki

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign