Fresh from the owner...

23 May 2016

Bantal comel datang lagi.


Kali ni bantal comel datang lagi.
Design berbeza.
Comel² semuanya.

Kalau ada yang buntu nak bagi hadiah, bantal ni pilihan terbaik.
Nak bagi pun dekat insan yng kita sayang kan?!
Hadiahkan untuk diri sendiri pun boleh.

Harga mampu milik ni.
Murah² je tau.
Kalau kat luar orang lain jual RM30++.
Itu tak termasuk kos pos RM8.

Akak jual RM28 je.
Itu harga dah termasuk harga pos tau.
1-2 biji bantal RM8 kos posnya.


Bantal poo poo yang cute gitu.

Konpem tak ada bau macam poo poo.

Irressistable kan? Hehe...

Hello Kitty pun ada tau. Cute sangat!!!

Kegilaan anak² dara ni.

Apa tunggu lagi?!
Jangan dah habis baru tanya.
Nanti menyesal.

Berminat boleh wassap or telegram tau.
Available 24/7.
Kalau terlambat reply tu sabar ye.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign