Fresh from the owner...

30 December 2015

Hampir ke penghujung tahun.

Dah sampai ke penghujung tahun. Blog pun dah lama tak update. Banyak pekerjaan nak kena buat walaupun housewife je. Tambahan pulak cuti sekolah. Lagi la terlebih kerja. Haha..

Harapnya tahun baru mendatang ni menjadikan kita lebih baik daripada tahun sebelumnya. Dan semoga keadaan ekonomi kita tidak membuatkan kita terus-terusan sakit kepala.

Jom simpan emas untuk masa hadapan. Nilai wang akan susut tapi emas akan tetap jadi emas dan berharga selamanya... (^_-)

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. selamat tahun baru..rajin2 sikitlah update.hehe pasal ekonomi tu dah nampak dah memang akan makin sakit kepala jadinya.haha

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru sis..
    Kite pn manjang je sibuk..
    Nak update blog pn trtangguh2.. ;)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign