Fresh from the owner...

30 August 2015

Aus turns 2.



Banyak benda nak cerita tapi ada kekangan masa. Nak blogwalking pun tak sempat lagi.

Tapi sebab hari ni hari istimewa, taip jugak entri untuk kesekian kalinya sebab entri yang pakai apps hilang entah ke mana. Huhu...

Hari ni birthday Aus. Dah besar dah budak kecik ni. Panjang akalnya. Boleh tahan nakalnya. Budak tengah membesar. Paling tak boleh blah bila jiran-jiran dia panggil nama je. Macam kawan-kawan dia pulak. Sabar je la.

Muhammad Aus Irsyad, harapnya jadik anak yang soleh, cemerlang dunia akhirat. Doa kami sentiasa mengiringi kamu duhai anak... (。’▽’。)♡


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. hahaha.. budak nak membesar.. yg kita larang lagi dya nak buat..:)

    happy birthday dik aus!!

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir aus irsyad, semoga sentiasa murah rezeki dan berjaya dunia akhirat

    ReplyDelete
  3. ameen semoga na comel ni cemerlang dunia akhirat

    ReplyDelete
  4. Kejapnya aus besar.macam tgok barubje dia baby2 lagi..sebaya cik pia rupanya..samalah afia pun becok sungguh bercakap

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign