Fresh from the owner...

09 April 2015

Konsep Powergold.Biz




Kita ambil satu contoh: BERAS.

KONSEP SAVING

Kita beli beras, kita dah untung dapat makan sebab masak sendiri. Jadi kita dapat SAVE duit. (Save duit + kenyang perut)

Dalam Powergold, kita beli emas harga ahli. Kita dah dapat SAVE duit dan SAVE emas sebab dapat beli dengan harga ahli yang dah tentu-tentu lebih rendah berbanding harga pasaran. (Save duit + Save emas)

JADI... nak makan saja kasi kenyang perut pun boleh. Kalau nak simpan emas saja dah dapat harga ahli dan bonus belian pun boleh juga. Untungkan konsep saving.

KONSEP TRADING

Bila dah makan masakan kita, keluarga puji. Sedap la makanan ni. So, kita pun rasa macam nak jual je nasi. Dah alang-alang beli beras murah, baik niaga nasi. Orang dapat makan, makanan pun sedap. Kita pun jual. Dan ada org beli. Ini dipanggil TRADING.

Dalam Powergold pun sama. Bila join ahli, da dapat beli emas murah. Alang-alang dah ada website emas sendiri, kita pun jual emas. Untung sebab beli harga ahli. Jual harga semasa.

KONSEP NETWORKING/RANGKAIAN (MLM)

Bila dah ramai orang beli kat kedai kita dan ramai orang puji sebab sedap jadi akan ada orang akan buat tempahan banyak-banyak dengan kita sebab nak jual dekat orang lain. Ini pulak dpanggil RANGKAIAN.

Dalam Powergold pun sama. Bila orang dah tengok Powergold keluarkan produk emas, beli emas dpt emas, mereka pun nak jadi macam kita. Jadi akan join bawah kita. Ini yang dipanggil RANGKAIAN. Kita dapat untung, mereka pun dapat untung.

JADI TERPULANGLAH. KITA NAK SAVING KE,TRADING KE, NETWORKING KE ATAU BUAT SEMUA KE... ATAS KITA LA PULAK.

Cuma... Powergold ni MLM yang baik, tak kira siapa yang join dulu, siapa yang bekerja keras, dialah yang bertambah untungnya.


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign