Fresh from the owner...

13 January 2015

BR1M oh BR1M 2015.



Ramai jugak dok bercerita pasal BR1M ni dalam kesibukan mak-mak dok bercerita tentang anak yang baru masuk sekolah.

Pada yang dapat BR1M tu tahniah. Gunakanlah sebaik mungkin duit yang ada. Jangan joli-joli ek. Haha... Dengar cerita ada yang dapat full. Ada yang dapat sikit-sikit. Mana yang dapat full tu kena pandai-pandai la.

Yang mana tak dapat tu bukan rezeki. Tapi tunggu je la. Maybank lambat sikit masuk katanya. Esok lusa masuk la. Bank-bank lain ada yang dah masuk.

Untung la. Bonus dapat, BR1M pun dapat. Bolwh la cover balik mana yang tak cukup tu kan? Huhu...

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Walaupun tak la cukup mana dgn brim dan bonus tu, tapi lebih baik ada drpd takde kan?

    ReplyDelete
  2. Yang tak dapt tu bukan xde rezeki, tp Allah dah tetapkan rezeki dia lebih dibahagian lain. Sebabtu tak layak BR1M. Hehe..

    ReplyDelete
  3. jeles je bila orang dapat BRIM..mampu tengok je sebab saya ni surirumah je...hehehe

    ReplyDelete
  4. Anak bujang kakcik dapat BR1M, kakcik cuma dapat pencen - itu pun belum masuk lagi...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign