Fresh from the owner...

17 December 2014

Mini GA hujung tahun.




Dah lama tak buat GA. Mini GA pun okay la. Dah sampai ke penghujung tahun pun kan? Hadiah untuk dua orang. Mungkin tak seberapa tapi cukup bermakna.

Pin shawl untuk mereka yang bertuah. Si dedaun emas dan rose putih. Mini GA sehari ni insyaAllah akan bermula Jumaat ni. Ambik berkat hari jumaat.

Bukan follower pun boleh join. Cuma tinggalkan link je kat ruangan komen. Senang kacang je kan? (*゚▽゚)ノ Bukan hari ni tapi Jumaat ye (19 Dis 2014).






Jom join kempen: 1 gram emas, 1 bulan, 1 keluarga. Simpanan kita di masa depan. Kalau istiqomah, insyaAllah... kita boleh lakukan. Jika bukan untuk diri sendiri, ubtuk keluarga tersayang. Jom mulakan sekarang. Berminat boleh whatsapp.


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. xboleh join lg ka huuhuuh dah buat entry siap2 ni hahhaa

    ReplyDelete
  2. join dulu la jumaat takut xdak d ofis hahha
    http://adna2029.blogspot.com/2014/12/mini-ga-hujung-tahun.html

    ReplyDelete
  3. Pin itu sgt cantekkk. Tahniah utk penganjuran mini GA ni.. :D

    ReplyDelete
  4. Ok. Kita tunggu hari Jumaat.

    ReplyDelete
  5. hari ni la kan.

    http://lobaksusue.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Join :D

    http://theonlygirl98.blogspot.com/

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign