Fresh from the owner...

03 November 2014

Proses penyembuhan.


Konon-konon nak update blog. Dah taip satu perenggan lepas tu berhenti. Kemas rumah bagai, masak semua tak jugak sambung-sambung. Adeh... Tak larat! Selesema dalam proses nak okay. Tapi tekak pulak sakit. Batuk-batuk. Sabar je la. Dah perit rasa tekak sebab batuk. Aus pun sama. Batuk jugak. Selesema pun tak okay lagi.

Semoga Allah mengampunkan dosa-dosa hambaNYA ni. Ya Allah, sayangnya DIA pada kita sebab itu diberikan ujian agar kita tidak lupa padaNYA. Tapi hamba-hambaNYA ni selalu alpa dan leka. Bila sakit baru ingat. Bila sihat lupa diri. Astagfirullah... Moga tidak lupa diri juga adanya.

posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. Itulah kan, bila ditimpa dugaan barulah ingat Allah siang malam. Kalau tidak, alpa juga kadangkala. Melayan duniawi aje ...

    Moga cepat sembuh dari segala penyakit yang hinggap tu, Sal!

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign