Fresh from the owner...

30 November 2014

Alya dan graduasi.


video

Sekadar kenang-kenangan untuk si manis saya. Mini graduasi pertamanya. Anak solehah ni. The level of confident is high according to the teachers la. Sama macam abah. 

Aku rasa, bukan rasa tapi memang... banyak benda dia ikut encik husben. Perangainya. Level of confident dengan highly motivatednya. Alya memang fokus time buat kerja. 

Baran sikit same like the father. Haha... Sebab tu agaknya dia lahir kat HSNZ, Kuala Terengganu. Jadik ikut encik husben la sikit perangainya. Pembantu yang sangat boleh diharapkan. Baru 6 tahun tapi bab jaga Aus memang superb la.

Cuma dah namanya budak. Ada masa-masa memang perangai budak la. Biasa la tu. Dan aku cuba la tak mengharapkan lebih daripada apa yang dia boleh buat. Semoga anak solehah ibu abah ni akan sentiasa dilindungi Allah dunia dan akhirat. Amiiinnn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. Aamiin Ya Rabb!!!
    Kita mengharap moga tiap langkah mereka dipermudahkan Allah swt..
    Anak2 kita dh besar sis.. ;,)
    Salam hujung mggu.. ;)

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH kak alya......

    ReplyDelete
  3. biasalahtu.. anak2kan...
    tahniah.. dah masuk darjah satulerkan tahun depan...

    ReplyDelete
  4. tahniah untuk kakak alya...dah graduate.

    ReplyDelete
  5. Kakak sulung haruslah level of confidentnya tinggi. Bagus sikap Alya ni, nanti adik-adik boleh ikut :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign