Fresh from the owner...

10 June 2014

Perang dua helai.




Masa tunggu kakaks mengaji terperasan macam terlebih perang je rambut mamat kecik ni. Bila telek baru perasan ada dua helai rambut Aus yang memang perang tersangatlah obviousnya.

Nasib baik perang dua helai tu je. Kalau semua rambut perang? Mesti dah macam anak orang putih kan? Haha... Orang putih la sangat.

Ok... saja je nak cerita pasal keperangan rambutnya yang dua helai tu je. Jadik tak ada la nak merepek hal lain pun kan. ≧∇≦





my foot: mesti ramai tengok Piala Thomas semalam kan? belum ada rezeki piala tu nak balik Malaysia. sabar je la.

p/s: entri dalam draft lupa nak publish. hoho...


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. alahai dua helai je perangnya..ingatkan apa la rupanya pasal rambut.hehe

    ReplyDelete
  2. hahah.. 2 helai je perang.

    ReplyDelete
  3. mula-mula baca ingatkan 'perang' untuk berperang...hehehe..

    ReplyDelete
  4. lepas ni kalau tak de kerja ko belek lagi kepala aus ni
    mesti jumpa lagi rambut perang hehehehehe

    ReplyDelete
  5. harus ditepek sebagai kenangan tu....

    ReplyDelete
  6. iye? abis tu akak cabut x rambut perang tu? hihi

    ReplyDelete
  7. Mula2 baca tajuk 'perang' tu ingatkan berperang. Dah baca baru tau rupanya warna perang. Hehe..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign