Fresh from the owner...

14 May 2014

~ WW #83 ~ Made by Alya.

my foot: so sweet of you sayang. sepanjang malam buat kad. katanya: 'Kak Long sayang Ibu.' Ibu pun sayang Kak Long soooo muuuccchhh... ( ˘ ³˘)♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. oh so sweet. my twins baru 2tahun 5bulan. tak sabar nak tunggu dorang dah boleh menulis, melukis dengan seeloknya. heheehhee :D

    ReplyDelete
  2. so sweet....mesti terharu... :)

    ReplyDelete
  3. Alololo suweetnyeeeee..;)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kesayanganku..

    Sudilah kiranya menjengah aku dengan rasa rendah diri nya ingin menjemput
    Datin/tengku/cikpuan seri/puan seri Sal Ya

    ke blog aku yang tak seberapa..

    http://petakbunga-diari.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

    Selamat Hari ibu Sal Ya..
    eh itu gambar mak ke gambar Alya? oh mak ikat rambut eh.. :)

    ReplyDelete
  5. Comelnya kad yg kak Long buat....
    selamat hari ibu juga buat Sal.

    ReplyDelete
  6. sweet sgt kan , lagi2 kalau anak2 yg membuatnya

    ReplyDelete
  7. siap ada simbol angin.. lilin pon bergerak ke arah yg ditiup..pndai betol..hehehe..

    ReplyDelete
  8. Alahai, sweetnya! Cantik tulisan Alya.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign