Fresh from the owner...

07 May 2014

~ WW #82 ~ Photobook baru.






my foot: hadiah kemenangan last year. submitted photos last month. baru je sampai. hehe...


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. Tetiba rase nak wat PB jugak..hehe..

    ReplyDelete
  2. Saya nak buat photobook ni pun tak terbuat-buat lagi laa..

    ReplyDelete
  3. kemenangan apa tu. nak tahu jugak.

    ReplyDelete
  4. cantik tak pernah buat pun photobook ni.

    ReplyDelete
  5. rajinnya edit gambar utk photobook tu...

    ReplyDelete
  6. Sampai la ni belum buat lagi photobook. Dah hilang gambar semua barulah nak nangis2 nanti saya nih tau!

    ReplyDelete
  7. bestnya!! nak ada photobook mcm tu jgak.. buat kenangan..:)

    ReplyDelete
  8. wah mesti seronokkan lihat hasilnya...akak pn baru ada 1 je photobook nie...

    ReplyDelete
  9. Banyakla gambar menarik dan penuh kenangan kat dalam tu ya. Boleh jadi tatapan anak2 di masa hadapan.

    ReplyDelete
  10. Bestnye...sy nih simpan pic anak anak byk sgt..teringin nak buat photobook diorg

    ReplyDelete
  11. tahniah kak.
    mng apa tu..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign