Fresh from the owner...

12 May 2014

Makanlah banyak buah-buahan.







my foot: jadi lepas ni kena makan banyak buah la ye... (*'▽'*)♪


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. kena banyak makan mango le ni..nasib paberet hehe

    ReplyDelete
  2. sy suka buah buahan .. kalau wat juice pon sangat la sedap !!!

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Tumpang lalu jap. Tak baca lagi nih :)

    Silalah merajinkan diri kalau tak tahu apa nak buat tanpa unsur paksaan gitu :D

    http://mummydearie.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  4. Akk mmg suka makan buah....

    ReplyDelete
  5. KA buah & sayur mesti ada hari2

    ReplyDelete
  6. Buaa oeach aje sy xpnh mkn lg

    ReplyDelete
  7. memang suka makan buah..:)

    ReplyDelete
  8. mmg kita dah sedia maklum buah byk khasiat kan

    ReplyDelete
  9. Ros pun sekarang ni sedang berusaha memperbanyakkan makan buah buahan :) kalau dulu kadang-kadang je jumpa buah. hihi

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign