Fresh from the owner...

06 May 2014

Dapat juga yang baru.




Memang dah lama nak beli. Tapi tak berkesempatan. Balik kampung guna kakak aku punya. Sedap je. Sejuk. Nak mengadap Sang Pencipta pun nak cantik-cantik juga.

Tak jumpa lagi yang kaler macam kakak aku tu. Hijau lumut. Kalau ada pun yang tak berapa nak lumut sangat. Haha... Survey-survey online pun murah jugak. Jenis kain lycra memang sejuk.


Hari sabtu jalan-jalan jumpa booth jual telekung. Bila tanya dia cakap RM40. Okay. Memamg harga berbaloi. Husben kata kalau nak, beli je la. Dah dapat green light baru boleh beli. Ngeee... Boleh tambah telekung yang sedia ada.

Kali ni pilih kaler dark blue. Kalau bertahi lalat tak nampak pun sebab gelap. Next time nak beli kaler maroon. Tak pun merah. Banyak jugak booth yang ada kat situ tapi tak ada tengok setiap booth pun. Baju muslimah pun murah-murah. Husben offer jugak. Tapi tak apa la. Lain kali je la.

Minta air dengan abah sebab cuaca panas pulak.

Datang ke Bukit Layang-layang ni pun sebab husben dah berjanji dengan anak-anak. Jadinya anak-anak menuntut janji la. Nak tak naj, ibu jugak la yang kena jadi supir. Redha sajalah... ≥﹏≤

posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. Sekarang telekung macam2 kaler ada kan.. setakat ni MJ ada kaler kuning/krim..
    lain2 putih suci :)

    ReplyDelete
  2. Saya punya dark pink. Pemberian dari kakak. Jimat duit :) Alamak, husband dah offer nape reject? Alololo, sayangnya!

    ReplyDelete
  3. saya pun suka telekung lycra tapi yang kaler kaler takde lagi..masih setia kaler putih..hehe

    ReplyDelete
  4. tingin nk beli telekung kaler2 mcm kak sal..tp bile nak beli terus kensel..agaknye dh set kat mind nie, telekung adalah warna putih..hehehe..

    cantik telekung akak..;D

    ReplyDelete
  5. x berani lg nak pakai telekung selain kaler putih

    ReplyDelete
  6. murah ye kak.. sampai bila tu jualan kat situ?.

    ReplyDelete
  7. sejuk je pakai kan.
    selesa pastu terletak :)

    ala, bukit layang2.rindunya nak ke sana tp ntabila berkesempatan.huuhu

    ReplyDelete
  8. kalau telekung dr kain denim lembut lagi sedap pakai kak sal. saya pinjam kakak punya jugak ari tu. selesa dan sejuk.

    ReplyDelete
  9. kalau telekung dr kain denim lembut lagi sedap pakai kak sal. saya pinjam kakak punya jugak ari tu. selesa dan sejuk.

    ReplyDelete
  10. kalau mula-mula keluar memang harga telekung ni mahal...sekarang dah murah.

    ReplyDelete
  11. Haha.. samalah pilihan kita. Saya pun suka telwkung warna hijau tapi tak dapat lagi warna kegemaran setakat ini.. payah juga hijau

    ReplyDelete
  12. Sy de kaler ungu...memg sjuk aje kain telekung lycra nih

    ReplyDelete
  13. Sy de kaler ungu...telekung lycra memg sejuk..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign