Fresh from the owner...

04 April 2014

Demam, demam dan demam.



Musim demam pun bermula. Dua je pun demam tapi yang sorang tu meragam je lebih. Haha... Dua tiga malam ni meragam je nak tidur. Mungkin sebab batuk kot. Gangguan lain. Wallahualam. Tak rasanya. Malam pertama dekat pukul 2 jugak barubtidur. Semalam je la okay sikit walaupun lewat jugak sebenarnya. Tapi tak ada la sampai pukul 1 pun.

Yang teruk demam budak berdua ni yang  mana kalau sakit mesti berjangkit. Tak apalah. Reda je dengan dugaan yang diberi Allah.

Nanti cerita pasal demam dia orang  yang lain macam sikit. Besar esok baru dia tahu macam mana ragam dia orang masa kecik kan?

postedposted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. kalau sekali sume demam, kita pun bule demam dibuatnya...sabar ...

    ReplyDelete
  2. Alahai siannye semua demam...smga cpt smbuh

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign