Fresh from the owner...

15 April 2014

Cuti sekolah yang lalu... - part 2.


Sambung cerita cuti sekolah yang lepas. Dari Dungun ke Pekan. Kat Pekan lagi ramai sepupu-sepapat. Lagi bamyak aktiviti. Lagi luas kawasan nak jelajah. Tambahan pulak abang aku ada bina reban ayam yang agak besar la jugak. Reban lama dah tak diguna pakai lagi dah. 

Dalam 5 ke 6 tahun sekali baru la ayam-ayam ni dapat reban baru. Isk3... kesian. Bertelur pun kat sebarang tempat je. Dah ada reban baru ni boleh la bertelur dalam tu dengan aman damai. Haha...

Jom layan gambar sepanjang kat kampung:-


Azfar dengan De, Chik dan Pia.


Alya dengan Mirul, tangkap anak ayam.


Aus dengan Abang Ma dan Abang Alan.


De dengan Chik sibuk nak bergambar dengan ayam.


Aus, Alya dengan De.


Aus dengan Ayah Long.


Aus dengan Abang Aman.


Aus dengan Tok Abah.

posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. Salam Salya..seronoknya anak2 kat kg ya..bebas!!.Paling best jumpa ibuayah & sanak sedare..nak blk pon cam rasa malas jerrr :D

    ReplyDelete
  2. Geramnya tengok si Aus ni. Chubby. Nasib baik anak-anak kenal lagi ayam ya. Anak saya panggil ayam, kucing, anjing 'dog' aje. Senang 3 in 1.

    ReplyDelete
  3. bulatnya aus...hahaha.. lagi2 dia botak kan.. nampak semangat betull..

    ReplyDelete
  4. Putihnye aussss..comel sesgttttt..heheh..falsya penah gie pekan ade la 2-3 kali sbb makcik falsya kawen ngan org sana..hehe

    ReplyDelete
  5. terelnya dpt tangkap ayam tu...hheee... best ada kpg

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign