Fresh from the owner...

07 March 2014

Terima kasih Nora Karim.



Sampai tengahari tadi. Dah baca 2-3 pages. Terima kasih ye Nora. Ingat nak mesej personally tapi tak nampak nombor fon pulak kat resit poslaju. Husben kata bagus jugak buku ni. Boleh baca sama-sama. Hehe...

Tak sangka boleh dapat buku ni. Sebabnya Nora cuma nak cari seorang pemenang. Tapi kemudian berubah fikiran untuk bagi kat dua pemenang dan aku salah seorang daripadanya. Alhamdulillah... Rezeki!


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. untungnya...saya ingat nak cri juga buku ni nnti..

    ReplyDelete
  2. sama2... & tahniah... sampai dah ye bukunya... alhamdulillah... :D happy reading sal ya :D & thanks juga sudi join giveaway haritu...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign