Fresh from the owner...

24 March 2014

Selamat tinggal Dungun.



Sekejap je dah hari isnin. Rasa macam baru je balik kampung. Kejap-kejap lagi nak balik Pekan pulak. Budak-budak ni tak nak balik lagi. Tapi dah timing. Nak buat macam mana? Nanti kita balik lagi ek?! Bulan 5 ada cuti sekolah. Tak pun balik raya. Tahun ni tak tahu lagi nak raya kat mana.

Apa pun, sesekali balik seronok jugak. Next time eh?! Thanks MIL for everything. Sayang kamu ketat-ketat. Mmuaahh...

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. Best la balik kampung MIL ye.

    ReplyDelete
  2. kalau balik kampung, memang terasa cepat masa berlalu

    ReplyDelete
  3. bile nak jumpe kite kt pecan? hehe...selamat bcuti sekolah

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign