Fresh from the owner...

15 March 2014

Sama seperti aku.



nampak garisan putih di langit tu? itu adalah salah sebuah kapal terbang yang akan melalui langit di mana aku berada sekarang. budak-budak bertuah ni excited pulak bila nampak kapal terbang ni. siap menjerit dengan melambai bagai lagi. macam la orang dalam kapal terbang tu dengar kan? kelakar pulak. kenapa? sebab mengingatkan aku pada zaman aku kecik-kecik dulu. serupa dan sama. suka lambai siap jerit lagi: "Babai kapal terbang." kali ni menurun kat budak tiga beradik ni. haha... ada aku kesah??? (^_____^)


posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. Haha.. Nostalgia zaman kecik2.. :D

    ReplyDelete
  2. samalah masa KA kecik2 dulu pntg nampak kapal terbang duk sibuk nak lambai2 hehehe,, kenangan betullah !

    ReplyDelete
  3. sama cam saya jugak. heheh. Kat kampung saya kapal terbang tak la selalu sgt nampak. tp helicopter selalu la.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign