Fresh from the owner...

18 March 2014

Keluarga Sihat 1st Giveaway.


memulakan pagi hari dengan menyertai GA daripada Ibu Yusuf dan Maryam. dah lama jugak Jemari Asmara tak buat Ga. sekarang dah tukar nama kepada Keluarga Sihat. bukan Keluarga Terlebih Sihat ye. hehehe... jangan marah ye kat Zefa. 

cara-cara nak join pun senang je. macam GA yang kak Zefa buat sebelum ni la.


Giveaway kali ni macam yang dulu-dulu juga sempoi dan mudah. Syarat-syaratnya:

1. Follow Jemari Asmara
2. Buat entry ringkas dengan tajuk Keluarga Sihat 1st Giveaway dan link kan semula ke entry ini
3. Tepek poster giveaway ini dan juga link kan semula ke entry ini..
4. Komen di entry ini; "Saya join Keluarga Sihat 1st Giveaway" dan letakkan sekali link entry masing-masing..


tarikh tamat adalah pada 31 Mac. jom la meriahkan GA ni. bukan kena bayar pun kan? tekan keyboard je. siapa la yang bertuah untuk dapat bekalan Vit C sebulan tu ye? macam best je. macam syok je. 

pakat ramai-ramai join jom!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Terima kasih kerana menyertai Keluarga Sihat 1st Giveaway. Gud luck Sal :D

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign