Fresh from the owner...

18 March 2014

Kakak penyayang.



Alhamdulillah, Alya dah boleh diharap sangat jagakan adik. Kadang-kadang didukung Aus dan dibawa berjalan ke sana sini. Takut jugak tengok sebab adik lagi besar daripada kakak. Cumanya bila dah tengok tv ada masa jadi lupa dengan adik. Hmmm...

Dan Alya selalu tanya kenapa orang tu keluar tak pakai tudung? Aku jawab je dia orang tak takut dosa, tak sayang mak ayah. Sampaikan jiran yang tak pakai tudung pun dia nak tegur. Tapi aku stoppedkan dia. Kata-kata budak ni jujur. Tapi belum tentu semua org boleh terima. Especially orang-orang tua ni. Nanti ada cakap-cakap belakang yang tak sedap didengar. Kalau dah suami sendiri tak tegur, siapa kita nak cakap apa-apa kan?! Huhu...

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Kan kak sal..budak2 la yg paling jujur n xreti nak tipu..

    ReplyDelete
  2. betul tu...anak-anak kecil ni jujur tapi takut org yang ditegur tu melenting huhuhu

    ReplyDelete
  3. Kecik jer si kakak yer..takpe janji kakak comel :D

    ReplyDelete
  4. boleh diharap dah jaga adik. Syukur alhamdulillah. Untung kak Sal.

    ReplyDelete
  5. boleh diharap dah jaga adik. Syukur alhamdulillah. Untung kak Sal.

    ReplyDelete
  6. betul tu kak salya. kita takut ada org cakap blakang lgi susah

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign