Fresh from the owner...

03 March 2014

Jom Dhuha.

https://www.youtube.com/watch?v=TwQu9_eJ9NQ&feature=youtube_gdata_player


Kerap on dan bagi anak-anak dengar. Selain daripada aku yang dengar kan? Lama-lama jadi amalan.

Ada baik kebaikan solat Dhuha ni. Seperti kata ustaz seorang ni, Islam tu tak susah. Baca je niat solat sunat dhuha dua rakaat lepas tu baca la ayat-ayat lazim. Dah siap solat berdoa la. InsyaAllah... Buat la seikhlas hati.

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Memang tak susah, kita je yg suka buat susah.....

    ReplyDelete
  2. betul tu...
    banyak fadilatnya bila kita buat solat dhuha ni

    ReplyDelete
  3. Kalau ada masa memang nak buat Solat Dhuha ni. Biasanya hujung minggu aje yang lapang. Insya Allah dipermudahkan hendaknya niat tu.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign