Fresh from the owner...

17 March 2014

Eh, belum lagilah!!!



Kata orang-orang tua, kalau ibu jari kaki masuk mulut nak ada adik kan? Haha... Belum lagi. Lambat lagi. According to the father yang ini memang 'adik'. Entah. Tak tahulah. Kalau yang terakhir pun tak apalah kan? Dah itu je rezekinya. Hehe... Aus oh Aus!!!

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. hahhaha... kak sal, luth dari dulu isap jari kaki. Kadang2 jari kaki saya pun dia isap. Tapi buat masa ni belum lagi nak tambah adik dia. heheh.

    ReplyDelete
  2. Alamakkkkk..*tutupmata*

    ReplyDelete
  3. apa salahnya kak...leh tambah lagi kan...hehehe

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign