Fresh from the owner...

25 February 2014

Dari tilam ke lantai.



Sudah besar. Cepatnya besar. Huhu... Dah 6 bulan dah Aus. Sekarang ni rajin melonjakkan diri. Pusing memusing tu memang biasa. Dari atas tilam dah jatuh ke lantai. Kadang-kadang kepala bawah meja. Sibuk sangat nak main dengan alas meja. Pejam celik pejam celik, dia dah boleh berjalan.

Don't grow up so fast la adik! Tengah terhegeh-hegeh nak bw. Kejap ikut laptop. Kejap ikut handphone. Kalau line sengal memang tension. Adoiii...

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. kejap je dah 6 bulan.
    arrizqi pun da mcm2 hal, mmg dah grow sama ngn adli. org jmpa kata kembar.

    ReplyDelete
  2. Salam kenal..

    Alahai comelnya..seronok bila tengok anak growing up

    Jom ke blog akak kiranya sudi. Thks

    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. makin seronok la aus ni.. dah musing dah tu.. heheh

    ReplyDelete
  4. eh dia tak bagi membesar cepat plak
    hahahhaa
    macam2
    cepat sket dik ye, kasi kemas umah mak kamu tu

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign