Fresh from the owner...

28 February 2014

Aus dan budak kecik anak jiran.



Aus dan Arisha anak jiran depan rumah. Sama tahun kelahiran. Beza bulan je. Aus bulan 8 dan Arisha ni bulan 10. Keluar memang besar minah kecik ni. 3.5kg. Aus br 2.75kg.

Jiran aku ni rajin masak. Ada je pinggan mangkuk yang sampai. Aku pun pening nak bagi apa kat dia. Katanya pulangkan kosong pun tak apa. Adehhh... Malu la pulak nak pulangkan pinggan kosong je kan?!

Esok dia nak masak nasi minyak. Mesti sampai punya la kat rumah sedangkan pinggan ada lagi 1 tak pulangkan. Tambah koleksi la nampaknya. Hehe...

Comel-comel je budak-budak kecik sekarang kan???

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. nama diorang pun nak dekat sama. hehehe comel jee

    ReplyDelete
  2. dua2 bambam comel.ada jiran yg rajin msk n bagi ni mmg buat koleksi pinggan je la.hehe

    ReplyDelete
  3. Untungnya dapat jiran yang baik hati cam ni. Takpalah nanti bila ada peluang boleh aje pulangkan pinggan mangkuk tu sekali harung :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign