Fresh from the owner...

11 January 2014

Kek lapis sodap untuk dijual!!!






Sedap ni. Ada lebih kurang 23 jenis perasa dan perisa. Nak buat hantaran pun boleh. Nak makan-makan sendiri, buah tangan untuk kawan-kawan or saudara mara pun boleh sangat. Hage tak ada mahallah. Benda nak makan kan. Bahan-bahan dalaman pun kena jaga. Kebersihan terjamin.

Beli 1 bersamaan RM25 termasuk postage. Beli dua dan ke atas, ada la kurang sikit. Free postage. Don't worry!!!

Berminat boleh pm/whatsapp kat 0172561005.

Kena keje keras sikit. Nak upload pics ikut laptop kene tunggu kedai 'cuci' dulu. Asal nak upload je suruh delete pics la pulak. Sengal.

Kalau berminat boleh pm biasa-biasa je. Tak payah la laju-laju. Nanti terseliuh pulak jari-jemari tu... ^^

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. terseliuh mulut tgk kek lapis.
    bW sini. Salam Maulidul Rasul

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak...lamanya saya tak singgah sini...Nampak sedap je kek lapis nih...nti nak order leh lah wassup akak terus.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign