Fresh from the owner...

20 December 2013

Blog oh blog.

ingatkan tak payah la berblog dengan handphone lagi. tapi tak boleh jugak. kalau sebelum ni skrin cracked. tapi dah ganti baru. kali ni charger problem pulak. dah lama tapi tak tukar lagi. sebab boleh guna je walaupun sengal. kali ni macam jam terus je.

esok boleh mintak husben belikan baru la. dapat gaji awal kot bulan ni. tadi cakap nak ajak pegi shopping hari sabtu ni. shopping barang sekolah anak-anak dengan bayar yuran sekali la tu.

ini pun berblog dengan skrin kecik je. okay la. daripada tak ada kan? alhamdulillah... rezeki jugak ni. bersyukur dengan apa yang ada.

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign