Fresh from the owner...

20 December 2013

3 months and 19 days.



usaha dan hasilnya!!! bukan cubaan pertama tapi ini yang sempat dicapturedkan. malam sebelumnya aku terlelap dan dia main sorang-sorang. kakak-kakak dengan abang tengok tv.

tiba-tiba Anis datang kejut aku dan bagitau adik dah tergolek. hoho... alahai, sayang Aus Irsyad ni. nasib baik atas tilam nipis je. kalau tilam dalam bilik tu? mahunya benjol dahi.

cepat betul besar budak-budak sekarang. rasa macam baru je bawak dia dalam perut. huhu... paling cepat dalam family ni. tapi tak tahu la kalau 'rajin' kejap je. abang dengan kakak-kakak macam tu la. hmmm...

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. hehe memang cepat anak say dulu pun cepat...

    ReplyDelete
  2. ya Allah... masyaAllah.. Comelnya. dobot. Cepat ye dia meniarap.

    ReplyDelete
  3. Selamat berterusan 'rajin' nya. Hihi.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign