Fresh from the owner...

25 July 2013

Yummy Choc Almond yang sedap.


kuih raya untuk raya or untuk makan sebagai kudap-kudapan. sedap ni. memang tak sedar dah habis sebekas ni makan. makan sorang-sorang pulak tu. hehehe... tak rugi pun nak cuba. nak hidang untuk tetamu. memang sedap. rasa coklat dengan badam. perghhh... menjilat jari!!!

wassup or sms kalau berminat ye - 0172561005!!! cari duit lebih. maklum la nak sambut orang baru. hehehe... 

selamat berpuasa dan selamat mengimarahkan bulan yang mulia ni ye!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. kat opis pun tgh glamour amour kuih ni promo nak raya ni, sedapkan... tp x order pun.. tgh nak cr2 resepi .. badam ni blh tahan mahalnya...

    ReplyDelete
  2. vahhhh dh start menjual.bagus lah.tahun ni rara mcm nk buat kuih sendiri.hehe

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa akak! nk sambut org baru? akak pregnant ke?

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaa, ale kot tak jenguk sini. masuk blog ni je, dpt mkn biskut raye. hehe.

    ReplyDelete
  5. sambut org baru
    ? akak prgnant ek?

    ReplyDelete
  6. wah bagusnyer KA nak wat untuk mkn sendiri pun tengah berkira2 ni hehehe

    ReplyDelete
  7. *typing error. *dah lame kot tak jenguk sini. :)

    ReplyDelete
  8. wah, projek dh mula ye...tgk pic pn dh tau sedap...

    ReplyDelete
  9. salam ramadhan # 15
    wah sedap nmpak ..

    ReplyDelete
  10. itu la psl..biskut raya mmg xtahan kalo nk tggu raya..hehehe

    ReplyDelete
  11. Eh eh sambut org baru? Did I miss something?

    ReplyDelete
  12. Sambut org baru? wah... bestnya...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah...akak preggy ke?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign