Fresh from the owner...

09 April 2013

Kurang semangat.



semalam baru topup internet. punya la malas. nak topup untuk internet pun jadik malas. apatah lagi bila dah lama tak hadap blog sendiri. jadinya malas kuasa dua la. ini pun dah berapa buka blog tapi tak baca apa pun terus tutup. memang kureng semangat sikit la lately dengan blog ni. sindrom dan simptom biasa. tambahan pulak budak-budak ni kureng sihat jugak. cuaca panas memang rasa macam panas tak sesuai untuk budak-budak ni main kat luar. panasnya lain macam je. itu masa kat kampung. bila balik sini, cuaca mendung je. tapi mendung pun rasa bahang panas jugak.

jangan tanya kenapa budak-budak ni kerap demam. aku pun tak tahu. nak kata sebab makan, dia orang makan macam biasa je. nak kata tak makan supplemen pun tak boleh jugak. sebelum ni makan tapi dah nak sakit tu sakit jugak la kan. apa-apa pun ini semua dugaan Allah. ada la kekhilafan yang aku dah buat yang Allah nak tunjukkan melalui anak-anak.

sekarang ni berusaha nak kumpul mood untuk berblog semula. cerita ada. tapi malas tu lebih menguasai. macam mana tu. tak apa la. slow-slow la kan. sebelum ni macam tu jugak. api bila paksa diri menaip, lama-lama okay je. lepas tu stop bila kampung. nak menaip semula rasa macam apa entah. adeh... sabar je la.

apa pun, terima kasih pada yang sudi menjengah blog yang suam-suam kuku ni ek. nanti balas jejak kamu dan kamu bila mood betul-betul dah stabil. aisey...!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. macam saya ni pun kdg dah rasa malas.. tp tu la, sayang plak kat blog.. terbengkalai cite anak2..

    ReplyDelete
  2. selamat beristirehat yer kak

    ReplyDelete
  3. biasala..ada masa kita memang akan terasa bosan huhu

    ReplyDelete
  4. Dtgla smgt dtgla smngt.
    Smg dorg kembali sht spt biasa. Ssh hati billa berkampung di hsptl. Be strong kak.

    ReplyDelete
  5. Sabar je lah ya.. kuasa Allah semua tu. Cuma usaha je apa yg patut.

    ReplyDelete
  6. biasa la tu,kalo da jarang buka..mmg mood bleh hilang..hee

    ReplyDelete
  7. tu la kan budak2 ni selalu je demam.kesian tgok baru nak ok,dh sakit..cuba amalkan scott emulsion yg bukan perisa oren tu.mmg rasa dia hanyir sikit,tp berkesan..kawan sy la kata..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign