Fresh from the owner...

29 April 2013

Isteri Fulltime.






tanggungjawab isteri ni besar. bukan setakat yang berkeja je. yang fulltime pun sama. yang bekerja ada lebihnya. yang fulltime pun ada kelebihannya jugak. isteri-isteri ni tak ada kurangnya melainkan kita yang mengurangkan kebolehan diri kita sendiri kan?


HAPPY MONDAY!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. btol tu.... berapa jam je leh tido...huhuhu.. rasa macam jap je tido.. sesedar je da pagi, rasa cam kebas je mata ni, huhu..

    ReplyDelete
  2. setuju !Q
    yehaaaaaaaaaaaa now akk dah fulltime house wife !

    ReplyDelete
  3. setuju!klu isteri takde mau tunggang terbalik rumah..:)

    ReplyDelete
  4. Kije x kije tjwb tetap ada. Surirumah patut bangga dpt besarkan anak sendiri.

    ReplyDelete
  5. sangat respest dgn fulltime housewife,

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign