Fresh from the owner...

28 April 2013

Gwiyomi oh gwiyomi.




copy paste daripada FB. aku tak tahu apa gwiyomi tu sebenarnya. dok tengok orang post pasal tu kat fb. ruparupanya tarian yang ala-ala cute gitu kononnya. ini sekadar perkongsian bersama. tak ada la aku amalkan gwiyomi tu. tak ada masa. hehehe...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. gwiyomi gwiyomi... tengok je tp ttp xreti nk buat :)

    ReplyDelete
  2. Sebab tu sy cabar ank2 murid sy buat kiyomi islamik... Pndai2 lh cipta...

    ReplyDelete
  3. saya tak minat lansung giyomi ni..tapi jd fenomenon kan

    ReplyDelete
  4. setuju sgt..serius tak faham apa motif depa dok berlumba upload kt fb..tak comel lgsung!

    ReplyDelete
  5. Mcm2 version ada. Layankan aje le.

    ReplyDelete
  6. eh kiter ingat kite je tak tau wahaha...tgh top kan now tp tak pnh tengok dan tak rasa nak ambik tau pun hehehe

    ReplyDelete
  7. comeyla pic gwiyomi tu..anyway org cute bleh le wat gwiyomi..hik3.salam kenalan dr sy.ade masa visitla my blog gak yea. www.vitaminsite.blogspot.com or my fanpage:https://www.facebook.com/breastfeedingworld. tq

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign