Fresh from the owner...

14 March 2013

Cenderahati dari Pangkor Island.



berterima kasih kat Jemarisuri sebab bagi cenderahati ni. cantik. i like okay. bertambah koleksi fm kat peti ais. hahaha... yang paling sibuk sekali anak-anak la. dok tanya apa benda tu. buah betul ke? macam-macam soalan la. lepas tu jadikan mainan. budak-budak ni meamng pantang nampak fm kat fridge. ada je aktiviti semasa dia orang. penyu dengan kura-kura selalu je hilang. tapi kemudian dia orang letak semula. okay la tu kan. 'lari' pun tak jauh. mujur la. ngeee...

JS bagi ni sebab aku salah seorang pengomen kat blognya. tak sangka masih jugak jadi pengomen setia ye. al-maklumlah dengan keadaan semasa yang tak mengizinkan ni. nak bw pun kadang-kadang ambik masa bertahun rasanya. ini pun ada jugak komen last year yang belum publish. teruk kan? adehhh... masih berusaha membalas ye wlaupun lambat yang amat.

terima kasih JS. saya suka! saya suka! hehehe...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Alhamdulillah...tahniah. Cantik :D

    ReplyDelete
  2. cute & comel... mmg rezekilah tu

    ReplyDelete
  3. tahniah..comel fmnya..teringat dekat anak sedara yg dtg tempohari..nak sgt buah anggur kt peti ais rumah sy..dia nak makan sbb fm tu mmg macam anggur betul,bila ibu dia bwak tengok n tunjuk baru tak mintak lg..:)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign