Fresh from the owner...

21 February 2013

Turn saya pulak.

tak sihat la pulak. selesema. sekarang ni memang musim orang sakit. sakit yang sama pulak tu. cuaca kat sini pun mendung-mendung nak hujan. tadi lepas hantar budak-budak ni sekolah, balik je tidur. Azfar dok layan cerita kat laptop.
dia okay-okay je. dah nampak aktif sikit hari ni. cuma batuk-batuk je tak hilang lagi. plan nak kemas rumah pun terbengkalai. adeh... sabar je la. apa pun, sakit tu biasa. sentiasa ada. kalau tak kena, alhamdulillah. tapi kalau kena tu nasib badanlah kan?
mahu layan diri kejap ye.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. kesian kak sal..get well soon okayh..take care kak...

    ReplyDelete
  2. makan ubat siap2...rehat2 la kejap..kalau kita yang sakit susah juga..sapa nak tengok anak2 huhu

    ReplyDelete
  3. rara pon mcm sakit sakit kepala dh ni.hope x lah demam.

    ReplyDelete
  4. jaga diri & jgn lupa makan ubat ye

    ReplyDelete
  5. berjangkit ya...semoga cpt sembuh ya.. rajin2 mkn ubat k :D

    ReplyDelete
  6. take care kak.makan ubat moga cpt sembuh

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign