Fresh from the owner...

20 February 2013

Cerita artis sana sini.




terbaca pasal kisah Fizz Fairuz yang baru putus tunang. baru seminggu dah putus. katanya si tunang isteri orang. alahai... dunia sekarang. boleh pulak isteri orang bertunang dengan dia ye? apa nak jadik la dengan dunia sekarang. Fizz kata dia mungkin kena buatan orang. tak tahu la nak kata apa kan. tapi aku pun tak ada la nak judge orang. mungkin betul apa kata dia. 

jangan la bila kita dengar je dia putus tunang, kita pun gelak. mulut pun laju je cakap 'padan muka' walhal mungkin ada sebab lain kenapa jadi macam tu. kalau betul dia bertunang atas kehendak dia sendiri dan tanpa 'hasutan' dan 'bantuan' pihak lain, makanya serves him right. tapi kalau betul dia terkena, maka memang kesian la kat dia.

apa pun, dia tak jejas sangat sebab dia lelaki kan. tapi malu la jugak. yang perempuan tu satu. sekarang ni semua orang dah malu. hahaha... yang pasti, aku tak jejas langsung dengan isu dia orang ni. aku suka tengok Fizz Fairuz berlakon. especially dalam Nur Kasih. nampak macam alim gila. baik sangat. realiti lakonan, begitulah.





my foot: lepas Anis macam okay sikit, Azfar pulak demam semula. huhuhu...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. rata2 semua blog update pasal kisah fizz fairuz arini....

    ReplyDelete
  2. mcm2 kisah artis nie...alahai..
    Semoga Azfar cpt sembuh ya..

    ReplyDelete
  3. mcm2 kan kak sal cite2..pelik2 je semua..

    ReplyDelete
  4. tulah tak tau nak komen apa dah kan

    ReplyDelete
  5. mmg terkezut baca cerita fizz tuu

    ReplyDelete
  6. Betul ke tidak terkena buatan orang tu. Zaman sekarang pun ada jugak nak guna benda2 khurafat tu. Mcm tak caya je kalo pompuan tu kenakan dia. Muka mcm moden je. Takkan otak kolot benor. Haiih.. mcm2. Dah la org buat malu org Kuantan je.

    ReplyDelete
  7. macam-macam hal artis sekarang ni...mmm
    Azfar demam pulak? teruk ke?

    ReplyDelete
  8. ermm...tak nk kata ape..tp mmg pelik dgn pompuan tu..

    ReplyDelete
  9. byk plak yg cite pasal ni...

    sal anak2 dh sihat ke?

    ReplyDelete
  10. pe ley kata cume pity to him..
    pe ley uat.. dah ditentukan...

    ReplyDelete
  11. rata2 don cerita pasal fizz ni kan

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign