Fresh from the owner...

17 February 2013

Alya sudah 5 tahun.




17 Februari 2008, lahirnya Nur Ismahani Alya. ada 1001 ragam dalam diri budak kecik ni. memang uji kesabaran la. tambahan pulak bila dah besar ni. perghhh... pening kepala mak!!! dia suka bertanya. meamng banyak tanya. asal ada kemusykilan je mesti dia tanya. naik penat mulut nak menjawab sebab dia takkan berhenti bertanya selagi dia tak puas hati. dan kalau dia tak puas hati dengan jawapan kita dia akan cakap: "Tanya pun tak boleh." adehhh...

apa pun dia dan walau macam mana pun dia, tetap menjadi kesayangan ibu dengan abah. semoga Nur Ismahani Alya jadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat. doa ibu abah sentiasa mengiringi kamu sampai bila-bila.

sayang kamu ketat-ketat.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. Selamat hari jadi Ismahani..semoga menjadi anak yg solehah dan mendengar kata ayah dan ibu ya.. Amin..

    ReplyDelete
  2. Happy birthday cheeky gurl

    ReplyDelete
  3. hihi mcm comel je jwb 'tanya pn tak blh'

    sedapnya nama kakak. apa maksudnya kak?

    selamat ulangtahun alya! moga jadi ank yg solehah utk ibu dan ayah ye sayang :)

    ReplyDelete
  4. Oooo..alya sebaya aqil eh.. Happy birthday alya!

    ReplyDelete
  5. happy birthday alya..setiap anak ada keistimewaan masing2..:)

    ReplyDelete
  6. alya dah 5 tahu yer...,,wah mmg mulut tak reti diam nih,,,bijak laa

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir alya... moga membesar sebagai ank yg solehah...

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir alya... moga membesar sebagai ank yg solehah...

    ReplyDelete
  9. Happy belated bday alya. Beza few days je ngan aira

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign