Fresh from the owner...

08 January 2013

Peraduan Sikecik Ku comel dan Manja.


klik SINI untuk join.


join contest sempena tahun baru. 
contest best daripada sahabat blogger. 
hadiah pun best jugak. 
tak percaya boleh terus ke blog Ana ni.

tarikh tutup contest ni pada 15 Feb. bukan 8 seperti yang tertera pada banner. kan Ana kan?


Nama Si Manja: Muhammad Izz Azfar
Umur Si Manja: 1 tahun 8 bulan.
Nama Fb pengirim: Sal Ya
Email pengirim: nuranisalya@gmail.com 


moh ler kita join contest ni ramai-ramai. hadiah best-best tu. ada banyak kategori dan pemenang ditentukan melalui cabutan bertuah. manalah tahu aku mahupun kamu sama-sama bertuah kan? hehehe...

aku nak tag:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. Good luck kak. pndai Izz posing tu :)

    ReplyDelete
  2. comel!!!!
    menarik contest :)

    ReplyDelete
  3. eh saya di tag....nti sy join ye

    ReplyDelete
  4. good luck..
    nak join jugalah.. umur anak sampai 5 tahunkan..

    ReplyDelete
  5. good luck kak...

    mcm best.. tergerak hati nanti leh join.. hihi

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign