Fresh from the owner...

03 January 2013

Mood di pagi hari.

kat luar hujan lebat bukan main. kat dalam siap berposing.

sisters.

peace!!!

apa macam?

Anis cuma boleh pakai kasut je. Alya stokin dengan kasut dah boleh buat sendiri ye...






my foot: day 2. mood awal pagi memang baik. sampai sekolah je, hancus. hahaha... pagi ni hantar , alhamdulillah. okay je. ada rupa nak menangis tapi tak menangis pun si Anis. cikgunya ada tanya: "Senang bangun pagi ye?" alhamdulillah... senang jugak.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. Comell je gaya mereka. :)

    ReplyDelete
  2. Seronok tengok anak2 ceria nk ke sekolah..anak akak masuk hari ke tiga masih lagi menangis huhu

    ReplyDelete
  3. alah2 macam kembar lah dikk ;)

    ReplyDelete
  4. Comelnya anak dara nk pi sekolah

    ReplyDelete
  5. cerianya diorang nih kak....

    ReplyDelete
  6. seronok tengok anak2 g skolah...
    dh bsr dh ank sal kan..

    ReplyDelete
  7. alahai comelnya alya dgn anis. sorg 6 thn, sorg 5 thn eh kak?

    ReplyDelete
  8. comelnya!

    seronok kan bila ada geng macam ni...

    ReplyDelete
  9. ceria dan comel jer mereka..

    ReplyDelete
  10. dua 2comel.dh macam kembar..pic no 2 tu mana pegi giginya?hehe

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign