Fresh from the owner...

15 January 2013

Kita!!!






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. Betul tu,x suka org yg talam 2 muka nie....

    ReplyDelete
  2. itu sudah pasti...saya memang suka jadik diri sendiri, lebih baik cam gitu

    ReplyDelete
  3. saya selalu ingatkan diri sendiri.. peduli apa kata orang.. tapi ada jugak takut pandangan orang pada kita.. walau pun hakikatnya bukan dia yg sara kita.. hehe..

    ReplyDelete
  4. betul..jangan paksa orang ikut cara kita..

    ReplyDelete
  5. sangat setuju. saya tag join contest yer

    ReplyDelete
  6. a'ah...betul tuh, talam2 tak best...ish...sian pulak kat talam..ekeke...

    ReplyDelete
  7. betul tu,,namun nasihat dari orang perlu juga untuk merubah diri kearah yang lebih baik.

    ReplyDelete
  8. setuju! kita juga xmmpu nk ttup mulut org lain :)

    ReplyDelete
  9. betul betul betul tuh, jgn paksa2, tak bagus utk kesihatan kulit

    ReplyDelete
  10. a'aa btoi tu... jd diri sendiri

    ReplyDelete
  11. itulah bukti yg kite ni tak sempurna kan. ;)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign