Fresh from the owner...

01 January 2013

Goodbye 2012 and Welcome 2013.


(source)


sudah masuk tahun baru. selamat tahun baru buat semuanya. semoga beroleh sesuatu di tahun baru ini. tahun lepas banyak cerita suka duka. cukuplah. simpan semuanya di buku kenangan. mulakan tahun baru ini dengan semangat baru. cewah...

sanah helwah jugak buat my BIL. alhamdulillah... masih diberi ruang bernafas di muka bumi ini. masih dipanjangkan usia. semoga ada ruang untuk terus berubah ke arah kebaikan ye. kita-kita juga.



memulakan hari dengan penuh semangat. hari ni kan hari orientasi budak dua beradik ni. so, makanan untuk bekal kena sediakan. sarapan pagi pun sama. kalau sarapan lain, bekal lain. kecuali kalau masak benda-benda berat. kalau buat kuih je. kena sediakan benda lain la. Anis kan pemakan orangnya. takut dia lapar. kalau kat rumah, kejap-kejap bukak fridge. kat sekolah? hehehe...

semua benda dah siap. tinggal nak masak dengan tunggu timing je untuk kejutkan budak-budak ni. first day ni, satu family hantar. tapi start esok, mak ni le yang akan tiap-tiap pagi. reda je la dengan keadaan jalannya nanti. (^_^)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. hihih... seronoknya anak ke orientasi.... siap berbekal lagi!

    betul tu... anak buah yang kerap buka fridge kat rumah, takkan nak bawa fridge ke sekolah. kena bawa bekal yang mengenyangkan

    ReplyDelete
  2. akak pun baru lepas buat sarapan dan bersarap dik .. memang selalu bangun awal .. ;)

    selamat tahun baru lah dikk
    x sangka hari nie dah 01/01/2013 ! ;)

    ReplyDelete
  3. Slmt tahun baru kak sal, pasti aktiviti pagi mula sibuk bila anak dah sekolah

    ReplyDelete
  4. selamat thn baru kak... best lak dgr akak msk bekal ank2... sy pun berangan g2 gak nanti bila ank2 sek.. hihii

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru..bila anak2 dh kesekolah sibuk sikitlah kan..tp best tgok perkembangan anak2

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru kak..moga tahun baru ni lebih bermakna utk kita semua

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign