Fresh from the owner...

26 December 2012

~ WW #55 ~ Kami dan Macau.






my foot: Khamis lepas ke zoo. makcik dia orang bawak.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. Jinak burung2 tu. Pandai bercakap tak? :)

    ReplyDelete
  2. Comel2 bertudung...
    Besarnya burung kakak tua tu elok plak x lari :D

    ReplyDelete
  3. seronok kan anak2 dpt jln2...hihi.

    ReplyDelete
  4. Zoo ya..kami minggu ni macam nak p ^_^

    ReplyDelete
  5. aduhh x kuar lak picnyeee dik huhu

    ReplyDelete
  6. pergi bercuti ke sana ke...

    ReplyDelete
  7. jinaknya burung tu... best!

    ReplyDelete
  8. bestnya dik ke macau !

    ReplyDelete
  9. best klu bawak budak2 pegi zoo..org tua pun suka

    ReplyDelete
  10. seronok juga jalan2 kat zoo kan,bole bg anak2 kenal dgn haiwan, ntah bila nak bawa anak2 pegi zoo nih

    ReplyDelete
  11. bestnyer..nengok brung tu jinak jer

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign