Fresh from the owner...

11 December 2012

Terima Kasih Syiela dan Mrs. Rongoks.

dah dua minggu aku rasa hadiah ni sampai. tapi tak terbuat jugak entrinya sebab melayan perasaan M bercampur pulak dengan Azfar yang demam, makanya entri ni tertangguh la. ni kiranya entri dah agak-agak nak basi dah la sebab orang lain dah buat pun entri, aku je baru terkial-kial. muahaha...

daripada ibu kembar Double H: Syiela.

bookmark.

pocket calendar.

daripada Ika.


terima kasih kepada yang sudi memberi. kepada garfu tu dah selamat pun melekat kat peti ais. penyu dengan kura-kura dah ada teman baru. itu pun hilang jugak dibawak lari Azfar. adehhh... ada masa Alya la suka berdiri depan peti ais mainmain dengan garpu, penyu dan jugak kura-kura. siap ada dialog lagi okay. hahaha...

pada Syiela dengan Ika, terima kasih daun keladi. mmang suka sangat dengan hadiah yang diberi. bookmark tu pun dah siap guna jadi penanda husben baca novel M.A.I.D yang mana aku beli dengan Syiela jugak. dia jenis kalau nak tanda suka lipat kat bahagian atas yang mana aku bukan berkenan sangat. sayang buku.  teringat aku ada dapat bookmark. terus la bagi kat dia buat tanda bahagian yang dia nak berhenti tu. hehehe... lepas ni nak cari almari untuk diletakkan kesemua buku dan novel yang aku ada. hmmm... mini libraryku. (^_^)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. Tahniah Sal... dapat tandamata dari teman2 maya. :)

    Kakcik pun ada satu almari khas untuk novel2 kakcik. :)

    ReplyDelete
  2. Bestnye dapat hadiahkan. Tahniahhhh

    ReplyDelete
  3. wah..sha da lama xdpt hadiah ni

    ReplyDelete
  4. wah..sha da lama xdpt hadiah ni

    ReplyDelete
  5. seronok kan dapat gift dari kawan2 blogger...hehehe
    wah..ada buku n novel banyak, haruslah kena ada mini library..saya suka!

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dah selamat sampai :)

    ReplyDelete
  7. Bestnya dpt hadiah....tahniah.

    ReplyDelete
  8. suka nyer FM garpu tu!!! i like!!!

    ReplyDelete
  9. As salam Kak Salya,

    Rezeki dikala hati duka kan kak... Moga akak kembali ceria ye! Take care :)

    ReplyDelete
  10. m.a.i.d mmg best saya dh baca ehe

    ReplyDelete
  11. murah rezeki akak....best kan dpt hadiah drp kawan2

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah..seronok dpt hadiah dari kawan2 kan

    ReplyDelete
  13. Rezekiiiiii...Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah murah rezeki..sy jer dh lama tak terima hadiah dr blogger..:)

    ReplyDelete
  15. Maid best ek kak.ok nk masuk dlm list. Hihiii...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign