Fresh from the owner...

03 December 2012

Demam lagi?


mamat kecik ni bangun seawal pagi. pukul 4 lebih sikit. waktu tu aku memang dah bangun dan dia biasanya tidur lagi. kalau dia bangun tu aku syak something la. mesti tak sihat dia ni. walaupun dia aktif je tapi dia tu dah rasa lain. semalam pun dia mintak dukung. dia akan mintak dukung kalau dia tak sihat je.

masa aku taip entri ni mulut dia bising sekali sebut: "Pak Awang." itu abahnya panggil kadang-kadang. kepala dia panas. aku dah basahkan tadi. tapi kaki tangan dia sejuk. sekarang ni kurang sikit sejuknya sebab dia tak duduk bawah kipas.

hopefully tak demam la. mengantuk pulak mata emak ni. tapi banyak lagi benda tak buat. sampah pun tak buang lagi. adehhh... kejap lago lori sampah sampai baru berkejar nak buang sampah kan? hehehe...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. kesian dia.. moga cepat sembuh.. selalu mandikan dia.. In Shaa Allah...

    ** tag tuan rumah :)

    http://semekarartie.blogspot.com/2012/12/1st-giveaway-by-chirp-chirp.html

    ReplyDelete
  2. harap dia tak demam la kan...sian kalau demam

    ReplyDelete
  3. kesiannya...semoga sihat...

    ReplyDelete
  4. erm, musim demam sekarang ni... anak saya pun demam jugak...

    ReplyDelete
  5. Semoga dia segera sihat sepenuhnya. Amin.

    ReplyDelete
  6. moga cepat sembuh..musim kot kak..

    ReplyDelete
  7. As salam Kak,

    Tak sihat ke? Ala kesiannye... kalau anak tak sihat saya selalu tak tido malam takut panas tetiba tinggi! Moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  8. kalau anak sakit or xsihat susah hati kan..moga azfar cepat sembuh n aktif mcm biasa

    ReplyDelete
  9. betoi akak kata kan, tu tanda2 azfar xsihat..

    ReplyDelete
  10. semoga azfar cepat sembuh

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign