Fresh from the owner...

07 November 2012

~ WW #51 ~ Resepi Baru.







my foot: sedap jugak ni. hehehe... sebelum lupa, majlis bacaan yassin tu aku pergi. tapinya tak boleh masuk sebab orang dah ramai. bawak pulak budak tiga ketul ni kan. susah la sikit. datang pun orang dah baca yassin. jadinya takkan nak mencelah-celah masuk dengan orang ramai yang dah sedia ada dalam rumah tu.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. nyum nnyum..

    **nti tinggalkan adrees kat komen ye

    ReplyDelete
  2. nyum nyum.nmpk sedapp

    ReplyDelete
  3. sgt sedap...tp takleh mkn pedas la...perut sensitip

    ReplyDelete
  4. salam...
    eh lauk apa tu? tak sure pernah nampak ke tak,tapi memang nampak sedap :)

    ReplyDelete
  5. salam sis singgb ptg rabu.mendung pulak di sini

    ReplyDelete
  6. huhu..resepi apa tu kak??
    mcm sedap je..

    ReplyDelete
  7. apa tu kak.. kongsilah resepi :-)

    ReplyDelete
  8. ya Allah pedih pulak perut tgok masakan ni.dh la ujan nie perut asik lapar jer..:)

    ReplyDelete
  9. mane resepi nyeeeeee. hee.

    ReplyDelete
  10. ayam masak apa tu..ada daun kunyit...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign