Fresh from the owner...

07 November 2012

Word!!!







my foot: ambik di FB English is Fun. tak sempat nak BW sebab Azfar demam la pulak. kat sini kalau pagi panas sampai ke tengahari. lepas tu mendung dan hujan lebat. kebetulan pulak dia selesema. aisey... cuaca panas hujan panas hujan ni memang boleh buat demam kan?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. Semoga Azfar segera sembuh. Sekarang memang tiap2 hari hujan akan turun.

    ReplyDelete
  2. hoho. sgt awesome lahhhh. sape la yg jumpe ni kan. :)

    ReplyDelete
  3. hero kecik tu pun baru ja lega demam.
    nampak gaya kalo stress kena mkn ais krim byk2 la tu...hehehehe

    ReplyDelete
  4. yeaayy!!..eskremmmmm...suke3..;)

    ReplyDelete
  5. kekekke sangat setuju!!!

    ReplyDelete
  6. haaaa sbb tu la mkn dessert yer.. hihii

    ReplyDelete
  7. setuju...sebab tuh kalo stress sy nk mkn cklat @ aiskrim

    ReplyDelete
  8. mmg..kena makan coklat laa nih

    ReplyDelete
  9. hikhikhik setuju sgt

    done nokia :-)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign