Fresh from the owner...

01 November 2012

Terima kasih Jemari Asmara & Jemarisuri.

ada dua jari jemari untuk aku ucapkan terima kasih. pada Jemari Asmara dan jugak Jemarisuri. eh, kenapa pulak nak berterima kasihnya?! saja. tak ada kerja. habis tu blogger lain tak nak berterima kasih ke? aku berterima kasih kepada semuanya. cuma yang ini ada entri. sebabnya ini:

daripada Jemari Asmara.

Jemarisuri kasi ye.


hadiah pemberian Jemari Asmara tu sampainya dah lama. tapi sampai kat kampung. balik baru-baru ni la baru berkesempatan melihat dan mencuba gelang pemberian Kak Zefa ni. penyu tu pun didatangkan sekali tau. tapi penyu ni selalu la jugak bergerak-gerak. kejap kat sofa. kejap la kat bawah sofa. ada masa-masanya atas basikal Azfar. dan kadang-kadang tu penyu ni naik sampai ke tingkat atas. adehhh... kuat merayap kan? Kak Zefa bagi ni sebab aku salah seorang daripada pemenang GA Penyu Menangis. sila la beramah-tamah dengan Kak Zefa ni. rajin jugak memasak. lembut je aku rasa orangnya. aku rasa la. betul tak kak? ngeee...

pemberian JS ni sampai semalam. keychain JS bagi sebab aku salah seorang pengomen tegar kat blog Jemarisuri aka S! M4T4 C0KL4T ni. tegar ke? entah. hehehe... JS ni pun rajin bagi gift kat kawan-kawan. sila la ke blog sis ini untuk berkenalan mesra. insyaAllah... layanan tuan blog mesra. sebab sis ni pun ramah-tamah orangnya. tak percaya? cuba check.

terima kasih ye Jemari Asmara dengan Jemarisuri. saya suka kesemuanya. kawan-kawan alam maya ni semuanya baik-baik belaka. insyaAllah... selagi kita baik dengan orang dan tak aniaya orang lain... buat apa orang nak aniaya kita kan? kecuali la orang tu dah tak ada kerja nak buat. eh, ada ke yang terlebih masa sampai tak tahu nak buat apa? meh, tolong aku kemas rumah yang macam tongkang pecah ni sebab barang-barang dah angkut balik ke sini kan. huhuhu... pening tengok tapi layankan jugak la.






my foot: bila la mampu ku hbiskan jejak-jejak in? bila la boleh aku dapat P1? penat dah guna broadband ni. iskiskisk...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. cantik....suka laa tgk...hihhi..rajin sungguh penyu tu dok merayap yer...hihih

    ReplyDelete
  2. seronoknya dapat hadiah..hehehe

    ReplyDelete
  3. as salam

    best nye dapat hadiah, congrats :)

    ReplyDelete
  4. nampaknya sal mmg ada rezeki dgn blogger yg ader nama jemari. Nnt try jejari runcing plak keke. Tahniah ye dpt gelang. best woo.

    ReplyDelete
  5. tahniah..... cantik2 gift ru

    ReplyDelete
  6. cantiknya kak... tahniah :-)

    ReplyDelete
  7. rajin sungguh penyu tu panjat tangga ye

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign