Fresh from the owner...

02 November 2012

Call you back!!!






my foot: ngeeee...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. heeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. huhu...5 years tu..haha

    ReplyDelete
  3. hampeh ja...hihihihii

    done british council & avon

    ReplyDelete
  4. hahahah betul la tu... kadang time kita sibuk la ada org nak tepon bagai.. hahah

    ReplyDelete
  5. why 5 years??!! .. salam ziarah..

    ReplyDelete
  6. Hahahaha... 5 years ke? Stress sgt le tew.

    ReplyDelete
  7. Super mom..
    Hik3!!!!
    How are u sis?!
    Happy weekend & TC yer!! ;)
    Sorry dear lama x menyinggah sini.. ;D

    ReplyDelete
  8. haha sementara anak nak besar mmg macam tu la busynya kan..

    ReplyDelete
  9. hahaa jgn ganggu skng ni!

    ReplyDelete
  10. hahahhahhah stresss je tgk..

    ReplyDelete
  11. hehe. mcm dari pengalaman je ni. ;)

    ReplyDelete
  12. Yg ni betul2 lawak..tp benar! Hahaha..tgh masa kritikal tu..after 5 year baru kdaan tenang skt..hihi..

    ReplyDelete
  13. hehhehehe gaya saya la tu dengan si kembar

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign