Fresh from the owner...

01 November 2012

Berdentum guruh di langit.

baru je on laptop. baru jugak siapkan tomyam campur sayur lebih banyak sebab husben suka tomyamnya banyak sayur. baru je bercadang nak hantar tomyam semangkuk kat jiran depan. nak pulangkan mangkuk yang dia bagi sup tulang tu hari. husben kalau boleh hari ni dia hantar, esok terus balas. tapi sebab tak amsak dua hari ni, jadinya nak balas dengan apa ye tak? (^_^)

baru jugak la suap tomyam sesudu dalam mulut. makan panas-panas sedap tu. baru je blogwalking dua tiga rumah dah ada isyarat suruh shutdown. langit sudah gelap-gelita, guruh sudah berbunyi di langit. yang belum ada pancaran kilat je. hujan pun baru je turun.

aisey... kena stop dulu la. nanti dah tak ada ribut-rabat baru sambung BW ye? nak sambung makan tomyam. jemput makan kawan-kawan. apa yang ada kat rumah tu, makan saja la. hehehe...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. walaupun akak xtmpek gambar tp sy dh terbayang tomyam.. adehhhh... dh la lum hbs pantang.. hihii

    ReplyDelete
  2. iyerlah kat sini pun dah hujan lebat semahunya ni.... semalam dah masak tom yam.. mau hari ni makan bubur air jer...

    ReplyDelete
  3. cabaran ber-BW...skng musim tengkujuh kn..kena la berjaga2..

    ReplyDelete
  4. samalar..kat sini pon dah start hujan cuma guruh dgn kilat je belom lg..huhu..

    sedapnya dpt tomyam panas time sejuk2 nie..

    ReplyDelete
  5. salam sis.kt sana hujan ke? wah...dah makin cantik blog sis.header cun sgt!!!

    ReplyDelete
  6. sedapnya hirup tomyam time hujan2 gini kan...

    ReplyDelete
  7. Cuaca xmnentu kan kak sal..tkut nnt laptop pla mslh jdnya xdpt bw hehe..apapun slmt mnjamu slra..

    ReplyDelete
  8. sedapnya tomyam kak.. feveret sy tuh.. yelah skrg musim hujan dah.. basuh baju pun susah nk kering.. huhu..

    ReplyDelete
  9. mmg ptg2 kena off9 sbb dah berdentum dentam..untuk keselamatan..baik off dulu

    ReplyDelete
  10. bahaya tu kak on9 time guruh kilat..baik tutup

    ReplyDelete
  11. musim hujan skang ni kan! tiap petang rasanyer

    ReplyDelete
  12. sedapnya tomyam.mmg peberet sy tu!

    ReplyDelete
  13. sedap tu tomyam makan panas2.. nak2 bertemankan hujan... mmg asikkkk....

    ReplyDelete
  14. peberet tomyam tu :)

    saya kalau mendung pun dah tak on laptop :)

    ReplyDelete
  15. brani akak online time kilat n guruh kan....

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign