Fresh from the owner...

10 October 2012

~ WW #48 ~ Demam urat.




my foot: alhamdulillah... makan ubat malamnya, esok terus cergas bukan main lagi. melompat sini sana macam tak sakit. dah pesan banyak kali pun buat jugak. petang semalam berlari punya pasal, jatuh. lebam lutut. adehhh... anak oh anak!!! belum baik lagi dah tambah sakit baru.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. ALA .. KESIANNYA .. BUDAK2 KAN KAK .. SAKIT SIKIT DA DEMAM .. MOGE CEPAT OK ^^_

    ReplyDelete
  2. dh sihat ker ni kak....Alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. budak2 jarang akak dgr kena demam urat .. tapi kalau kena agaknya tuhan sahaja yg tahu .. sbb hubby akak selalu kena .. dpt bayangkan huhu

    ReplyDelete
  4. alahai..excited baik demam kot..tu yang lari sana lari sini..huhu

    ReplyDelete
  5. dah namanya budak2 kan...
    sakit belakang kira yang penting dapat main =)

    ReplyDelete
  6. dah namanya budak..maksudnya dia rasa sihat la tu..

    tapi kita pulak yg jadi mak ni yg duk asyik urut dada..hehehe

    ReplyDelete
  7. dh sihat ye..alhamdulillah...

    tu la byk entry terlepas tak sempat nk kejor...mmg tak tau yg sal dh dekat dgn suami..

    ReplyDelete
  8. camtu la dorang kan... aktif sentiasa...

    mesti sangat sakit lutut tu kan.kesian dia

    ReplyDelete
  9. Aloh aloh cantiknyeeee...hehehe

    ReplyDelete
  10. ekekeke..kecik2 dah demam urat..

    moga cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  11. emak la yg kena dmm urat. sbb urat kepala brsimpul dgn pangai ank2. ank2 tau main je kak.

    ReplyDelete
  12. get well soon ye dear.. anak tgh meligat mmg macam2 la dpt.. hehe..

    ReplyDelete
  13. Budak mana reti sakit, sakitnya kan kejap pastu aktif semula..

    ReplyDelete
  14. Ya allah comelnya. :)

    she will be ok

    ReplyDelete
  15. budak² memang mcm tulah baru sihat sikit cergasnya kemain lagi...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign